Ten kurs jest dla ciebie, jeżeli

t

Chcesz łatwiej przekonywać potencjalnych klientów o swoich kompetencjach

t

Chcesz zdobyć nowych klientów

t

Chcesz mieć narzędzia do pogłębiania relacji z klientami

t

Chcesz budować markę osobistą i potrzebujesz do tego narzędzi

Jesteś już od kilku lub kilkunastu lat na rynku, masz swoich klientów, a jednak czujesz, że mogłoby być lepiej. Klienci mogliby zgadzać się na wyższe stawki i fajniejsze warunki współpracy. A już najlepiej byłoby, gdyby udawało Ci się częściej przekonywać do siebie nowych, dobrze rokujących klientów.

A jednak od lat masz to samo CV i stworzenie portfolio czy innych materiałów marketingowych jakoś zawsze spada na sam koniec listy zadań.

Skoro tu jesteś, to najpewniej podjęłaś/podjąłeś decyzję, że czas wziąć marketing swoje ręce. Zakasać rękawy i poprawić wreszcie to stare CV. Skomponować portfolio i zacząć się chwalić swoim doświadczeniem. Pokazać światu tłumaczone projekty, sukcesy, wyzwania. Czas budować markę. A więc do dzieła!

Czy ten kurs jest dla mnie?

Nie, jeśli nie jesteś gotowy/gotowa, by działać. W kursie uczę o podstawach pisania do klientów, o kliencie idealnym, dobrych praktykach w projektowaniu i o tym, jak napisać teksty, zaprojektować materiały marketingowe w darmowym narzędziu i co z nimi potem zrobić. Nie jest to też kurs dla początkujących tłumaczy.   To kurs dla Ciebie, jeśli masz już doświadczenie na rynku, wiesz, czym jest marka osobista i że warto ją budować, bo pozwala lepiej docierać do klientów oraz łatwiej ich przekonać do siebie i swoich usług. To kurs dla Ciebie, jeśli marka osobista i własne, porządne, piękne i przekonujące materiały to coś, co od dawna odkładasz na potem. Wiesz, że to ważne sprawy i że przydałoby się wreszcie poprawić to CV, ale jakoś… nigdy nie masz na to czasu.  To kurs dla Ciebie, jeśli chcesz skorzystać z inspiracji, które zebrałam i masz motywację, by wreszcie ruszyć  i zrobić coś dobrego dla swojego biznesu.

Wybierz, czego potrzebujesz

Do kursu bazowego dobierz dodatki dotyczące materiałów marketingowych, które chcesz opracować. W tym momencie dostępny jest dodatek “Portfolio”. Kolejne dodatki w przygotowaniu.

A w nim:

  • 15 praktycznych lekcji
  • zeszyt ćwiczeń (33 strony PDF)
  • materiały video w każdej lekcji
  • teorię, inspiracje i instruktaże
plus

Dodatek e-book

Dodatek Portfolio

A w nim:

  • 5 praktycznych lekcji
  • karty pracy z ćwiczeniami (12 stron PDF)
  • materiały video w każdej lekcji
  • inspiracje i instruktaże tworzenia portfolio w Canva
  • dużo praktycznych porad i dobrych praktyk

Dodatek E-book

Dodatek Broszura

Dodatek CV infograficzne

Czego nauczysz się z kursu bazowego?

Mnóstwa praktycznej wiedzy! Celem kursu jest przekazanie Ci praktycznej wiedzy, która pozwoli Ci opracować strukturę, treść i grafikę materiałów marketingowych dla Twojego biznesu. Z kursu bazowego dowiesz się między innymi:

  • jak dobrać rodzaj materiałów marketingowych do swoich potrzeb biznesowych,
  • jak wybrać odbiorców i media,
  • jaki format zastosować,
  • jak pisać autentycznie,
  • jak pisać językiem korzyści i językiem klientów,
  • jak zacząć budować markę z użyciem własnych materiałów marketingowych.

Pomogę Ci też podjąć decyzję, czy prace graficzne zlecić specjaliście, czy też zabrać się za nie samodzielnie z wykorzystaniem darmowego narzędzia. W kursie bazowym pokażę Ci też, jak projektować opracowywać materiały w Canvie. Poruszymy też temat testowania, aktualizacji i publikowania oraz rozsyłania materiałów marketingowych.

Czego nie uczę w tym kursie?

W kursie nie zajmujemy się teorią i absolutnymi podstawami, np. definicją marki czy klienta idealnego. To bardzo praktyczny kurs, w którym stawiam sobie jeden cel – byś na koniec opracował(a) własny materiał marketingowy. Jeśli pierwszy raz słyszysz o marce osobistej i o marketingu, to nie jest kurs dla Ciebie.

Po co są dodatki do kursu bazowego

Dodatek przeprowadzi Cię przez proces tworzenia materiału marketingowego wybranego rodzaju. W każdym dodatku znajdziesz inspiracje i przykłady z omówieniem, podpowiedzi dotyczące treści i struktury, praktyczny przewodnik po tworzeniu materiału marketingowego danego typu w Canvie oraz omówienie dobrych praktyk. To w zupełności wystarczy, żeby stworzyć własne materiały marketingowe i z dumą rozsyłać je klientom lub publikować!

Co o moich kursach i webinarach sądzą uczestnicy

Co Ci się najbardziej podobało w kursie?
Magda: Szczere dzielenie się doświadczeniem przez prowadzącą. Treści były naprawdę dobrze dobrane i wyczerpująco przedstawione.  
Jakie korzyści dał Ci webinar o budowaniu marki?
Agata: Udało mi się w końcu zakończyć męczenie tekstów na stronę www, odważyłam się zwrócić o referencję (nie od wszystkich klientów dostałam, ale część tak!)
Jakie korzyści dał Ci udział w webinarze o budowaniu marki?
Karolina: Zrozumiałam jakie treści należy tworzyć i w jaki sposób mogę jeszcze lepiej budować swoją markę. Założyłam konto na LinkedIn, dzięki czemu stałam się bardziej widoczna. Zdobyłam nowych klientów 🙂
Jakie korzyści dał Ci udział w kursie?
Marta: Najcenniejszą częścią kursu były dla mnie osobiste doświadczenia, przemyślenia i wiedza branżowa przekazywane przez prowadzącą. To coś szczególnie cennego, co trudno znaleźć w innych źródłach.  
Co Ci się najbardziej podobało w kursie?
Dorota: Najbardziej podobała mi się luźna atmosfera kursu i widoczna u Diany szczera chęć pomocy 🙂 [Kurs] dodał mi nieco pewności siebie, rozjaśnił kilka kwestii.  
Co Ci się najbardziej podobało w webinarze o budowaniu marki?
Joanna: Przykłady z życia, wiele prostych wskazówek, które od razu można wdrożyć. Webinar był bardzo praktyczny!  

Co wybierzesz?

Opracuj własne materiały marketingowe

Wykup dostęp do kursu i zacznij tworzyć własne materiały marketingowe. Czas działać! Jeśli masz pytania, napisz do mnie: diana@energiatlumaczy.pl